"Xahiş edirəm, məsləhət verərdiniz. Deməli, dünən "Aloe+" aptekdən inqalyator almışam, axşam apardım evdə aparatı taxanda işləmədi..." DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımda giley olunur.
Daha sonra narazı vətəndaş yazır: "Bu gün səhər aparmışam qaytarmağa, qaytarmaqdan imtina etdilər. Əsas kimi gətirdilər ki guya bunlar zəmanət talonu yazıblar( həqiqətən də yazmışdılar) zəmanət talonu yazılıb deyə artıq aptek məsuliyyət daşımır , aparatı verən firmanındı məsuliyyət. Onlara göndəriləcək onlar texniki baxış keçirəcək yalnız ondan sonra əgər düzəlməyi mümkün deyilsə qaytarılacaq. İzah etməyə çalışdımki 14 gün ərzində dəyişmək hüququm var ,yenə də öz bildiklərin dedilər. Antinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə şikayət etdim qeydə aldılar. Pulu qaytarana qədər yenisin almalıyam sadəcə olaraq bilmək istədiyim odur ki, qaytarmamaq ehtimalları varmı?"
Məsələ ilə bağlı olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...Dia.az