"Şikayətim "İydə Perfumery" parfumeriya firmasındandır". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımda qeyd olunur.
Daha sonra narazı vətəndaş yazır: "Daim "İydə Parfumeriya"dan ətir alıram. Hər səfərdə eyni ətiri almışm. Bu səfər ətiri dəyişmək qərarına gədim. İçəridə o qədər qarışıq iy vardı ki , seçim etməkdə çətinlik yarandı və satıcının tövsiyyəsi ilə biri 115 biri 135 manata 50ml ətir aldım. 135 manatlıq ətiri yerində hazırladılar, o birisi isə öncədən hazırlanmışdı. Hazırlanan ətirdən özləri şpirisin içində qalan hissəni test üçün üzərimə vurdular. 2 gün ərzində qoxu mənə çox pis təsir etdi və dükana yaxınlaşdımki istifadə etməmişəm və dəyişmək istəyirəm.
Daimi müştərisi olduğum hörmətə layiq olmayan "İydə parfüm"ün güya müdiri "gigiyenik səbəbdən dəyişə bilmərik" cavabını verdi. Bu üzqırxandır? Diş şotkasıdır? Yoxsa pudra falandırmi bunu gigiyenik əsaslandırır? 2 ətirin birini öncədən qablasdırmışdılar, dəyişmək istədiyim ətiri isə yanımda qablaşdırdılar. O ətir heç hədiyyə üçün də yararlı deyildi ki, kiməsə hədiyyə edəm.
Dükana qoyub geri qayıtdım və mərkəzlərinə zəng vurdum. İlk öncə dəyişərik daimi müştərimizsiniz dedilər. Sonradan imtina etdilər. Bununla bağlı istehlakçıların müdafiəsi üçün hasısa qurum varmı? Qeyd edim ki, məsələ artıq maddi deyil, mənəvi məsələdir".
İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...