“Sabina Perfumery&Cosmetics” şirkətinin brend meneceri Nuriyə Abdullayeva məsələylə bağlı “Qafqazinfo”ya açıqlamasında bildirib ki, artıq hadisə barədə məlumatlıdırlar və müştəri mağazaya dəvət olunub:
“Bu barədə məlumatımız var. Ola bilər ki, texniki səhv olsun, ya da ki, məhsul vitrində unudulub qalsın. Müştərini mağazaya dəvət etmişik, onunla görüşülüb məsələ aydınlaşdırılacaq. Ondan üzr istəyərək məhsulu yenisi ilə əvəz edəcəyik. Üzrxahlıq kimi ona hədiyyə də veriləcək. Mağazamız adından bu kimi halların yaşanmasını istəmərik.
Mütəmadi olaraq endirim aksiyalarımız keçirilir. Bu, bir səhv idi və o demək deyil ki, endirimə qoyulmuş bütün məhsulların istifadə müddəti bitib”.
“Qafqazinfo”