"24.12.2022-ci il tarixdə avtoqəza oldu. Yeni qərara görə günahsız tərəfin öz sığortası dəymiş zərəri qarşılayır və günahkar tərəfin sığortasından pulu özləri tələb edir". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Müştəriyəm Şikayətçiyəm" sosial qrupundakı paylaşımında Bayram Mustafayev adlı istifadəçi giley edir.
Daha sonra narazı vətəndaş yazır (gileyi olduğu kimi təqdim edirik -red.): "Mən də sevindimki, ged-gələ düşməyəcəm. Xeyli danışmalardan, mübahisələrdən sonra nəhayətki, öz sığortamla razılığa gəldimki dəymiş zərəri qarşılasınlar. Onu da qeyd edimki, rəsmi email yazmasaydım, işə baxan yox idi. 09.01.2023 tarixdə rəsmi cavab aldımki, sizə 950 manat pul ödəyəcəyik, dedim məqbul sayıram, ancaq rəsmi emaildə 990 manat xərcimin çıxdığını bildirdim. Bu günki tarixi (19.01.2023) nəzərə alsaq, Gunay sığorta hələdə pul köçürməsi etməyib. Operatorla əlaqə saxlayıram bildirirki, bu qədər gec olmasını nəzərə alaraq işinizi sürətləndirəcəyik. Mən başa düşmədim 7 iş günü ərzində müvaifq şöbələri və işçiləri yatırdı yoxsa öz işlərindəki məsluyyəti hiss etmirlər".
İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...