Bir neçə il əvvəl Azərbaycanda Bakı-Sumqayıt sürətli elektrik qatarı istifadəyə verilib. Həmin günlərdə Sumqayıt sakinlərinin əksəriyyəti Bakıya gəlişləri ilə bağlı uzun sürən işgəncələri bitdi deyib, rahat nəfəs aldılar.
Heç kimə sirr deyil ki, Sumqayıt sakinlərinin çoxu Bakıda işləyir, bu səbəbdən işə və evə çatmaq çox vaxt və əsəb tələb edirdi. Onlar bu nəqliyyat növünün əsas üstünlüyünü - istədikləri dayanacağa çatmağın dəqiq vaxtına inamını yüksək qiymətləndirərək, böyük sevinclə qatardan istifadə etməyə başladılar.
Lakin qatarda sərnişinlərin sıxlığı səbəbindən sevinc tezliklə söndü. Bu vəziyyət xüsusilə sentyabr ayında məktəblərdə və universitetlərdə ənənəvi təhsilin bərpası sərnişinlərin sayının artmasına səbəb olduqdan sonra kəskinləşib. Dəhşətli vəziyyət o həddə çatıb ki, bu yaxınlarda sərnişinlər və dəmiryol işçiləri ilə bağlı insident baş verib. Vaqonların birində ventilyasiya sistemində texniki nasazlıq yaranıb və bu, sərnişinlərin hiddətinə səbəb olub.
Onlar hiddətləniblər ki, Bakı-Sumqayıt elektrik qatarı uzun fasilələrlə işləyir, nəticədə vaqonlara çoxlu adam minir və bu, havalandırma sistemi işləmədikdə, sərnişinlərin, xüsusilə xroniki sağlamlıq problemləri olanların halının pisləşməsinə səbəb olur.
Mövcud vəziyyətdən çıxış yolu kimi “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabrın 10-dan Sumqayıt-Bakı xəttinə əlavə qatar buraxıb.
Hadisədən bir neçə gün əvvəl “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin keçmiş rəhbəri, hazırda Azərbaycanın rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat nazirinin müavini olan Cavid Qurbanov jurnalistlərə müsahibəsində sərnişin sıxlığı ilə bağlı sualı cavablandırarkən qeyd edib ki, Bakı-Sumqayıt-Bakı sürətli elektrik qatarlarının sayı kifayət qədərdir. O, "sadəcə sərnişinlər çoxdur" kimi diqqətsiz bir ifadə də işlədib.
Təəssüf ki, bu cür saymazyana davranışlar ölkə vətəndaşlarını yox, yalnız öz rifahını düşünən bəzi Azərbaycan məmurlarının adətlərində var. Sərnişinlərin rahatlığını əvvəlcədən düşünmək zərurəti bir yana, yalnız insident baş verəndə vəziyyətə reaksiya verirlər.
Bununla yanaşı, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin fəaliyyətində bu sahə üzrə qeyri-mütəxəssislərin də gözlə görə biləcəyi nöqsanlar çoxdur. Məsələn, eyni Bakı-Sumqayıt-Bakı qatarının sərnişinləri son vağzaldan çıxarkən onlara bileti yaxınlaşdırdıqda açılan platformadakı turniketlərdən keçməlidirlər. Bu proses sərnişinlərin vaxtını alır və sıxlıq yaradır. Əgər sərnişin qatardan düşürsə, deməli, “oraya bilet alıb minib” məntiqi ilə düşünmək düz olsa da, görünür, heç də hamı üçün elə deyil.
Belə olan halda maraqlıdır, əlaqədar qurumlar başqa nəyə görə sərnişinlərin əsəblərini əlavə gərginliyə salıb qiymətli vaxtını alır?
Rəsmilərin diqqətini çəkən ikinci məqam isə Bakı-Sumqayıt-Bakı qatarlarında biznes klassın olması olub. Biznesklass bileti iki manatdır, ekonom klass biletindən 1 manat 30 qəpik bahadır, lakin bahalı bileti demək olar ki, heç kim almır. Biznes sinif vaqonlarının boş olduğunu söyləmək olarsa, niyə yüksək sərnişin sıxlığını boşaltmaq üçün onlardan istifadə etməyəsiniz?
Bundan başqa, qatarların hərəkət qrafikinin tərtibində də ciddi nöqsanlar var. İş günü saat 18:00-da başa çatır, Bakı-Sumqayıt marşrutu üzrə qatarlar saat 17:50 və 18:25-də yola düşür. Eyni zamanda, iş yerindən dəmir yolu vağzalına çatmağa da vaxt tapmalı olan sərnişinlər hələ kassadan və ya avtomatlardan da bilet almalıdırlar. Pik saatları vaxtında kassalarda və bilet satan avtomatlarda artıq uzun növbə olduğunu nəzərə alsaq, saat 18:00-da işdən çıxan şəxs bunu edə biləcək və tutaq ki, 18.25 reysinə çata biləcəkmi?
Bu problemi hiss etmələri və həll etmələri üçün inanıram ki, təcrübə xatirinə məmurlarımız pik saatlarda bir həftə qatara minməyə məcbur edilsələr, problem daha tez həllini tapar. Bu zaman onlara həvalə edilmiş öhdəliklərə səhlənkar münasibət ucbatından yaranan narahatlığı öz bellərində hiss edərək, dərhal müdrikləşəcək və “kifayət qədər qatar var, sadəcə sərnişinlər çoxdur” tipli ifadələrlə camaatı ələ salmayacaqlar... //ayna//