Axtarış...

Beyləqan: İcra məmurları nə imamı, nə də yezidi ağlamırlar

Beyləqan: İcra məmurları nə imamı, nə də yezidi ağlamırlar


"İcra haqqında” Qanunun 12-ci maddəsinə görə icra məmuru icra sənədini aldığı gündən iki ay müddətində icra sənədində göstərilən tələblərin icra olunmasını təmin etməlidir. Müstəsna hallarda bu müddət bir ay ayadək uzadıla bilər.
Borclunu müəyyən hərəkətləri etməyə (məsələn, pul ödənişi etməyə) və ya müəyyən hərəkətləri etməkdən çəkinməyə (məsələn, qanunsuz müdaxiləni aradan qaldırmağa) məcbur edən icra sənədi üzrə icraata başladıqdan sonra, icra məmuru icra sənədində göstərilmiş hərəkətlərin borclu tərəfindən könüllü icrası üçün maksimum 10 günədək müddət təyin edir. Bununla bağlı borcluya göndərilmiş bildirişdə həmin müddət başa çatdıqdan sonra göstərilən tələblərin məcburi qaydada icra ediləcəyi göstərilir.
Borclu tərəfindən müəyyən olunmuş on günlük müddət ərzində məhkəmə aktı könüllü icra olunmadıqda icra məmuru həmin Qanunun 43.1-ci maddəsində əks olunmuş - borclunun əmlakı üzərinə həbs qoymaq və onu satmaq yolu ilə tələbin əmlaka yönəldilməsi; tələbin borclunun əmək haqqına, pensiyasına, təqaüdünə və sair gəlirlərinə yönəldilməsi; tələbin borclunun üçüncü şəxslərdə olan pul vəsaitlərinə və digər əmlakına yönəldilməsi; icra sənədində göstərilmiş müəyyən əşyaların borcludan götürülüb tələbkara verilməsi və ya Azərbaycan Respublikasının digər qanunvericilik aktlarına uyğun olaraq icra sənədinin icrasını təmin edən başqa məcburi icra tədbirlərinə müraciət etməlidir. Reportyor.tv
Borclunun əmlak vəziyyəti, maddi durumu və digər hallar icra məmuru tərəfindən məcburi icra tədbirləri vasitəsilə də icra sənədinin icrasını mümkün etmədikdə, Azərbaycan Respublikası Mülki Prosessual Məcəlləsinin 231-ci maddəsinə əsasən qətnamənin icrasına möhlət verilməsi və ya onun hissə-hissə icra edilməsi, qətnamənin icra üsulunun və qaydasının dəyişdirilməsi barədə işdə iştirak edən şəxslər tərəfindən ərizənin verilməsi istisna edilməməlidir ("İcra haqqında” Qanunun 15-ci maddəsi).
Qanunverici "İcra haqqında” Qanunun 82-ci maddəsində icra sənədi icra edilmədiyi halda inzibati və cinayət məsuliyyətinə cəlb olunmanın xüsusi qaydasını da müəyyən etmişdir.
Belə ki, borclunu müəyyən hərəkətləri etməyə və ya müəyyən hərəkətləri etməkdən çəkinməyə məcbur edən icra sənədi icra məmuru tərəfindən müəyyən olunmuş müddətdə üzrsüz səbəbdən icra olunmadıqda, icra məmuru borclunun Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada inzibati məsuliyyətə cəlb olunması üçün inzibati xəta haqqında protokol tərtib edir və onu işin digər materialları ilə birlikdə müvafiq məhkəməyə göndərir. Həmçinin icra məmuru tərəfindən borcluya icra üçün yeni müddət təyin edilir. Məhkəmə və digər orqanların qərarlarının icrası ilə əlaqədar icra məmurunun tələblərinin yerinə yetirilməməsi AR İnzibati Xətalar Məcəlləsinə əsasən fiziki şəxslər beş yüz manatdan min manatadək məbləğdə cərimə edilir və ya işin hallarına görə, pozuntunu törədənin şəxsiyyəti nəzərə alınmaqla, bir ayadək müddətə inzibati həbs tətbiq olunur, vəzifəli şəxslər min beş yüz manatdan üç min manatadək məbləğdə, hüquqi şəxslər dörd min manatdan altı min manatadək məbləğdə cərimə edilə bilərlər.
Həmin müddəaları davam etdirən "İcra haqqında” Qanunun 82.3-cü maddəsinə uyğun olaraq icra sənədi qərəzli olaraq icra edilmədikdə, icra məmuru məhkəmə qərarını icra etməyə borclu olan şəxsin Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada cinayət məsuliyyətinə cəlb olunması haqqında müvafiq cinayətlərə dair işlər üzrə ibtidai istintaq aparan orqana, icra xidmətinin rəhbəri (baş icra məmuru) tərəfindən təsdiq olunan təqdimat verir. Cinayət qanunumuzda isə məhkəmənin hökmünü, qərarını, yaxud digər aktını icra etməmə ilə bağlı daha sərt cəzalar nəzərdə tutulub. Belə ki, bu cür əməllərə yol verən şəxslər üç ilədək müddətə müəyyən vəzifə tutma və ya müəyyən fəaliyyətlə məşğul olma hüququndan məhrum edilə, beş min manatdan yeddi min manatadək miqdarda cərimə və ya iki ilədək müddətə islah işləri və ya üç ildən beş ilədək müddətə azadlığın məhdudlaşdırılması və ya üç ildən beş ilədək müddətə azadlıqdan məhrumetmə ilə cəzalandırıla bilərlər.
Göstərilən maddələrin məzmunundan göründüyü kimi, məhkəmə aktının icrası üçün tərtib olunan icra sənədi icra olunmadıqda borclunun əvvəlcə inzibati məsuliyyətə, bu lazımi nəticə vermədikdə isə cinayət məsuliyyətinə cəlb olunması mümkündür.
Lakin məhkəmə qərarlarınını icrası problemi Azərbaycan ictimayyəti üçün yeni deyil. Bu problemin mövcudluğu ilə tez-tez istər vəkillər, istərsə də adi vətəndaşlar ara-sıra çıxış edirlər. Məhkəmə qərarlarının icrası problemi hazırda vəkilləri narahat edən əsas məsələlərdən biri olaraq qalır. Xüsusilə qərar hər hansı dövlət orqanları və nüfuzlu şəxslərə qarşıdırsa məhkəmə icraçıları bu işə girişməkdən çəkinirlər.
Beyləqan rayonunda isə İcra və Probasiya Şöbəsinin məmurlarından şikayətlər artmaqdadır. Burada borclulara qarşı heç bir humanist münasibət yoxdur. “İcra haqqında” Qanunun 15-ci, MPM-nin 231-ci maddələri unudulub. İcra məmuru hətta borclu ilə şəxsi intriqa apra, onu şərləyə də bilər, (guya özündən çıxıb, kabinetdəki əşyaları dağıdıb-filan). Şöbə rəisini əvəz edən Azər Əliyevin burada əsl “gestapo rejimi” yaratdığı deyilir. Hər şey borclunu qanundan çox, məmurlara tabe etdrilməsinə hesablanılıb. Məmurla “dil tapan” borclular isə borcu ödəmək öhdəliyindən yayına, kifayət qədər vaxt qazana bilirlər. Rayonda xüsusilə də aliment borcları üzrə icraatların yerinə yetirilməməsi üstünlük təşkil edir ki, bu da ana və uşaqların mənafeyinə ziddir. Bundan başqa, qonşu rayonlarda qeydiyyatda ola-ola gəlib Beyləqanda yaşayan vətəndaşlar barəsində çıxarılmış mıhkəmə qərarları səhvən Beyləqan İcra və Probasiya Şöbəsinə göndərilir və bu halda Şöbənin məmurlarının daha insafsız yanaşmaları müşahidə olunub.
Belə bir zərb-məsəl var: “100 dəfə imamı ağlayanda, gərək 1 dəfə də yezidi ağlayasan”. Borclular arasında vicdanlılar da var və onların məhz imkanlarının yoxluğu səbəbindən işləri məhkəməyə gedib çıxıb. Azər Əliyev və məmur həmkarları isə nə imamı, nə də yezidi ağlayan deyillər.
"İcra haqqında” Qanunun 12-ci maddəsinə görə icra məmuru icra sənədini aldığı gündən iki ay müddətində icra sənədində göstərilən tələblərin icra olunmasını təmin etməlidir. Müstəsna hallarda bu müddət bir ay ayadək uzadıla bilər.
Borclunu müəyyən hərəkətləri etməyə (məsələn, pul ödənişi etməyə) və ya müəyyən hərəkətləri etməkdən çəkinməyə (məsələn, qanunsuz müdaxiləni aradan qaldırmağa) məcbur edən icra sənədi üzrə icraata başladıqdan sonra, icra məmuru icra sənədində göstərilmiş hərəkətlərin borclu tərəfindən könüllü icrası üçün maksimum 10 günədək müddət təyin edir. Bununla bağlı borcluya göndərilmiş bildirişdə həmin müddət başa çatdıqdan sonra göstərilən tələblərin məcburi qaydada icra ediləcəyi göstərilir.
Borclu tərəfindən müəyyən olunmuş on günlük müddət ərzində məhkəmə aktı könüllü icra olunmadıqda icra məmuru həmin Qanunun 43.1-ci maddəsində əks olunmuş - borclunun əmlakı üzərinə həbs qoymaq və onu satmaq yolu ilə tələbin əmlaka yönəldilməsi; tələbin borclunun əmək haqqına, pensiyasına, təqaüdünə və sair gəlirlərinə yönəldilməsi; tələbin borclunun üçüncü şəxslərdə olan pul vəsaitlərinə və digər əmlakına yönəldilməsi; icra sənədində göstərilmiş müəyyən əşyaların borcludan götürülüb tələbkara verilməsi və ya Azərbaycan Respublikasının digər qanunvericilik aktlarına uyğun olaraq icra sənədinin icrasını təmin edən başqa məcburi icra tədbirlərinə müraciət etməlidir.
Borclunun əmlak vəziyyəti, maddi durumu və digər hallar icra məmuru tərəfindən məcburi icra tədbirləri vasitəsilə də icra sənədinin icrasını mümkün etmədikdə, Azərbaycan Respublikası Mülki Prosessual Məcəlləsinin 231-ci maddəsinə əsasən qətnamənin icrasına möhlət verilməsi və ya onun hissə-hissə icra edilməsi, qətnamənin icra üsulunun və qaydasının dəyişdirilməsi barədə işdə iştirak edən şəxslər tərəfindən ərizənin verilməsi istisna edilməməlidir ("İcra haqqında” Qanunun 15-ci maddəsi).
Qanunverici "İcra haqqında” Qanunun 82-ci maddəsində icra sənədi icra edilmədiyi halda inzibati və cinayət məsuliyyətinə cəlb olunmanın xüsusi qaydasını da müəyyən etmişdir.
Belə ki, borclunu müəyyən hərəkətləri etməyə və ya müəyyən hərəkətləri etməkdən çəkinməyə məcbur edən icra sənədi icra məmuru tərəfindən müəyyən olunmuş müddətdə üzrsüz səbəbdən icra olunmadıqda, icra məmuru borclunun Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada inzibati məsuliyyətə cəlb olunması üçün inzibati xəta haqqında protokol tərtib edir və onu işin digər materialları ilə birlikdə müvafiq məhkəməyə göndərir. Həmçinin icra məmuru tərəfindən borcluya icra üçün yeni müddət təyin edilir. Məhkəmə və digər orqanların qərarlarının icrası ilə əlaqədar icra məmurunun tələblərinin yerinə yetirilməməsi AR İnzibati Xətalar Məcəlləsinə əsasən fiziki şəxslər beş yüz manatdan min manatadək məbləğdə cərimə edilir və ya işin hallarına görə, pozuntunu törədənin şəxsiyyəti nəzərə alınmaqla, bir ayadək müddətə inzibati həbs tətbiq olunur, vəzifəli şəxslər min beş yüz manatdan üç min manatadək məbləğdə, hüquqi şəxslər dörd min manatdan altı min manatadək məbləğdə cərimə edilə bilərlər.
Həmin müddəaları davam etdirən "İcra haqqında” Qanunun 82.3-cü maddəsinə uyğun olaraq icra sənədi qərəzli olaraq icra edilmədikdə, icra məmuru məhkəmə qərarını icra etməyə borclu olan şəxsin Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada cinayət məsuliyyətinə cəlb olunması haqqında müvafiq cinayətlərə dair işlər üzrə ibtidai istintaq aparan orqana, icra xidmətinin rəhbəri (baş icra məmuru) tərəfindən təsdiq olunan təqdimat verir. Cinayət qanunumuzda isə məhkəmənin hökmünü, qərarını, yaxud digər aktını icra etməmə ilə bağlı daha sərt cəzalar nəzərdə tutulub. Belə ki, bu cür əməllərə yol verən şəxslər üç ilədək müddətə müəyyən vəzifə tutma və ya müəyyən fəaliyyətlə məşğul olma hüququndan məhrum edilə, beş min manatdan yeddi min manatadək miqdarda cərimə və ya iki ilədək müddətə islah işləri və ya üç ildən beş ilədək müddətə azadlığın məhdudlaşdırılması və ya üç ildən beş ilədək müddətə azadlıqdan məhrumetmə ilə cəzalandırıla bilərlər.
Göstərilən maddələrin məzmunundan göründüyü kimi, məhkəmə aktının icrası üçün tərtib olunan icra sənədi icra olunmadıqda borclunun əvvəlcə inzibati məsuliyyətə, bu lazımi nəticə vermədikdə isə cinayət məsuliyyətinə cəlb olunması mümkündür.
Lakin məhkəmə qərarlarınını icrası problemi Azərbaycan ictimayyəti üçün yeni deyil. Bu problemin mövcudluğu ilə tez-tez istər vəkillər, istərsə də adi vətəndaşlar ara-sıra çıxış edirlər. Məhkəmə qərarlarının icrası problemi hazırda vəkilləri narahat edən əsas məsələlərdən biri olaraq qalır. Xüsusilə qərar hər hansı dövlət orqanları və nüfuzlu şəxslərə qarşıdırsa məhkəmə icraçıları bu işə girişməkdən çəkinirlər.
Beyləqan rayonunda isə İcra və Probasiya Şöbəsinin məmurlarından şikayətlər artmaqdadır. Burada borclulara qarşı heç bir humanist münasibət yoxdur. “İcra haqqında” Qanunun 15-ci, MPM-nin 231-ci maddələri unudulub. İcra məmuru hətta borclu ilə şəxsi intriqa apra, onu şərləyə də bilər, (guya özündən çıxıb, kabinetdəki əşyaları dağıdıb-filan). Şöbə rəisini əvəz edən Azər Əliyevin burada əsl “gestapo rejimi” yaratdığı deyilir. Hər şey borclunu qanundan çox, məmurlara tabe etdrilməsinə hesablanılıb. Məmurla “dil tapan” borclular isə borcu ödəmək öhdəliyindən yayına, kifayət qədər vaxt qazana bilirlər. Rayonda xüsusilə də aliment borcları üzrə icraatların yerinə yetirilməməsi üstünlük təşkil edir ki, bu da ana və uşaqların mənafeyinə ziddir. Bundan başqa, qonşu rayonlarda qeydiyyatda ola-ola gəlib Beyləqanda yaşayan vətəndaşlar barəsində çıxarılmış mıhkəmə qərarları səhvən Beyləqan İcra və Probasiya Şöbəsinə göndərilir və bu halda Şöbənin məmurlarının daha insafsız yanaşmaları müşahidə olunub.
Belə bir zərb-məsəl var: “100 dəfə imamı ağlayanda, gərək 1 dəfə də yezidi ağlayasan”. Borclular arasında vicdanlılar da var və onların məhz imkanlarının yoxluğu səbəbindən işləri məhkəməyə gedib çıxıb. Azər Əliyev və məmur həmkarları isə nə imamı, nə də yezidi ağlayan deyillər.
Reportyor.tv
Text-to-Speech

DİNLƏ





Daha çox xəbər

Şərh yaz