Axtarış...

"Optimal"dan telefon alan müştərinin pulu batdı - GİLEY

"Optimal"dan telefon alan müştərinin pulu batdı - GİLEY

“Optimal Electronics” mağazalar şəbəkəsi müştərinin pulunu qaytarmır.

Lent.az xəbər verir ki, bu barədə vətəndaş Ziya Salayev sosial şəbəkədə məlumat yayıb.

O bildirib ki, avqustun 29-u mağazadan telefon sifariş edib, lakin bir gün sonra mağazadan ona həmin telefondan qalmadığı deyilib: “Bizə dedilər ki, sifariş etdiyiniz telefondan mağazada qalmayıb. Pulunuzu geri qaytaracağıq. Amma 20 gündür ki, geri qaytarmırlar. “Optimal”ın qaynar xəttinə zəng elədim, cavab gəldi ki, artıq bununla bağlı banka müraciət etmişik və sonrakı məsuliyyət bankın üzərinə düşür. Banka getdim, ancaq “Optimal Electronics”in belə müraciət etmədiyi bildirildi”.
Text-to-Speech

DİNLƏ





Daha çox xəbər

Şərh yaz