Redaksiyamıza daxil olan bugünkü şikayət "AZTECH" mağazasındandır.
Sonxeber.az-ın məlumatına görə, şikayətçi Zaur Əzməmmədov "AZTECH" mağazasından 2 illik rəsmi zəmanətlə kompüter alıb, lakin əşya zavod qüsurlu çıxıb.
O bildirir ki, rəsmi servis bunu təsdiqləyib akt tərtib etsə də, sonradan bəhanə ilə problemi həll etməkdən boyun qaçırıblar:
"25 sentyabr tarixində özünü "ASUS"-un rəsmi dileri kimi təqdim edən "AZTECH" mağazasından kompüter almışam. Cihaza dair şübhələrim olduğundan noyabr ayının 10-da cihazı diaqnostika üçün "AZTECH"in məni yönləndirdiyi rəsmi servisə qoydum və 9 gün sonra cihazın anakartında qüsur olduğunu bildirdilər. Bunun isə zavod qüsuru olduğu və istifadə qaynaqlı olmadığı barədə mənə rəsmi servislərindən məlumat verilərək akt tərtib edildi.
"AZTECH"ə bu barədə bildirdikdə, ilk öncə ancaq təmirin mümkün olacağını dedilər. Bir qədər təkid etdikdən sonra dəyişməyə razı oldular. Lakin şərt qoydular ki, cihaz cızıqsız, zədəsiz olsun. Halbuki mühüm qüsuru olan cihazı qeyd-şərtsiz ya dəyişməli, ya qaytarmalı, ya da təmir etməlidirlər. Ayın 22-də cihazı servisdən götürüb birbaşa mağazaya gəldim. Orada işıq altında baxanda xırda cızıq olduğunu (buna cızıq da demək olmaz) dedilər və dəyişməkdən, eyni zamanda qaytarmaqdan boyun qaçırdılar. Mən də bildirdim ki, bunu servisdə ediblər, çünki mən kompüteri verəndə mənə təhvil aktı imzaladıldı. Təhvil verəndə isə heç bir cızıq olmadığı üçün akta heç nə qeyd edilməyib. Və mən servisdən təslim alanda həmin cızığı normal şəkildə baxaraq görməyim qeyri-mümkün idi.
İndi nə servis cızdığını boynuna götürmür, nə də mağaza dəyişim və qaytarmağa razı deyil".
Mövzu ilə bağlı "AZTECH" mağazası ilə əlaqə saxlamağa çalışsaq da, zəngimiz cavabsız qaldı. Qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.